lördag, mars 22, 2008

Lördag morgon

Dagens datum är den 22 mars och efter en av de varmaste vintrarna sen man började bokföra temperaturer så är morgonens temperatur ca -15 C. Det är kallt, riktigt kallt och de borde vara vår nu. Dessutom har meteorologerna förutspått att de börjar snöa imorgon och att det fortsätter resten av den nuvarande femdygnsprognosen. Så man kan säga att vi fick en vinter till sist, dock något försenad.

Jag har ca 45 minuter kvar av mitt sista nattskift. Nu blir det sex dagar ledigt innan jag fortsätter med kvällskift fredag kväll.

Ännu en gång har jag raderat bort den här bloggen och återskapat den. Den här gången har jag bytt template och blogg-adress så den ser ny och fräsch ut för de av er som läst min förra blogg. Jag vet att jag har lite för många bloggar så de var därför jag raderade min förra blogg. De funkar att enbart skriva på engelska men ibland vill jag ha de möjligheten att skriva på mitt eget modersmål. Jag skulle ju kunna skriva på både engelska och svenska(även finska) i samma blogg men jag tror de skulle bli förvirrande för de av er som enbart behärskar ett av dom språkena. Så även om jag känner mig splittrad angående mina bloggar tror jag det här är de som fungerar bäst i längden =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar