tisdag, november 29, 2011

Löjligt?

Ibland så ser man att antalet vänner på ens Facebook-vänlista har minskat med en. Och genast går jag igenom min vän-lista för att se vem som inte längre vill vara min vän och jag har aldrig någonsin lyckats luska ut vem som hoppat av förutom i några få fall där personen helt har hoppat av Facebook och börjat göra vettigare saker med sin tid =).

Jag borde inte bry mig, jag menar om jag ändå inte vet vem det är så har personen ifråga inte berikat mitt liv under senare år eller i nån större utsträckning överhuvudtaget eller skulle komma att ha gjort det ifall han/hon fortsatt vara min Fb-vän  vilket är en snäll omskrivning på: Jag har ingen aning om vem människan är men det stör mig ändå att jag hade 172 vänner igår och 171 idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar