söndag, januari 03, 2016

2016

Tja jag kan ju göra ett sådär halvhjärtat nyårslöfte om att blogga mera aktivt detta nya år ;-).

Men före det bör jag väl säga några ord om 2015. Jag blev gym-medlem och har väl försökt satsa på att hålla mig i form, har dock inte helt lyckats på kost-sidan med att bidra med en förbättring av formen snarare tvärtom. Men jag och N skaffade ju PT och har väl avverkat ca 1/3 av sessionerna så åtminstone träningen är på väg åt rätt håll. Jag har läst några böcker och blivit andligen klokare eller läser man Christopher Hitchens och likasinnade författare är andligen verkligen inte det rätta ordet. Jag försökte förbättra min finska, detta evighetsprojekt, med att vara lite aktiv med min finska blogg. Resultatet kan mest kallas blogg-leda. Men detta projekt tänkte jag också nystarta under 2016. Barnen växer upp så det knakar. Dom som har varit med förr säger att man ska ta vara på den tid man har med dom som barn för vips är dom vuxna och har flyttat ut och jag börjar förstå det nu. Så jag är rätt nöjd med 2015 =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar