söndag, juli 20, 2008

Morgonens blogg

Inlägg eller blogg? Egentligen så heter ju ett blogginlägg bara inlägg medan en blogg är själva sidan som man skriver bloggen på. Men nånstans på vägen från att en blogg var internetnördarnas verktyg till allas fritidsysselsättning så blev det att heta: "jag skriver bloggar på min blogg". När tom halvseriösa bloggsajter som MySpace kallar inläggen för bloggar så då har ordet inlägg i sammanhanget upphört att existera.

Men de var inte de jag tänkte skriva om. Jag har faktiskt glömt vad jag tänkte skriva om. Jag kör mitt fjärde och sista nattskift för den här gången och jag åker hem och sover om en halvtimme. Tyvärr är man inte helt med den här tiden på dygnet så de får bli min ursäkt till min glömska. Godnatt och gomorron till er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar