måndag, december 22, 2008

Patetisk bloggare

Jag funderar på allvar om jag är en patetisk bloggare. Jag sitter på golvet framför datorn som står på skrivbordet medan jag flaskmatar vår dotter och tittar ut på snön som fallit under natten ovh fått världen utanför mitt fönster att se ut som ett julkort.

För övrigt börjar dottern var nöjd och vara på väg att somna efter flaskmatningen. Annat är de på kvällarna mellan 23 och 2. För övrigt skulle jag vilja efterlysa ensvensk ordlista till stavningskontollen till Live Writer. Jag använder det här programmet väldigt sällan men när jag gör det skulle de va kul att inte se ut som om jag aldrig tittar på skärmen. Eftersom jag sitter på golvet nu så tittar jag endast på tangenterna. Sen blir det vad det blir. Kanske det finns svenk ordlista, ett halvår sen jag använt det här programmet sist så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar