tisdag, mars 10, 2009

Bättre omsättning

Jag har idag känt en konstig lukt och det är lukten av gamla kläder som stått i ett skåp för länge. Med lite detektivarbete konstaterade jag att det är min t-shirt som luktar instängd skåp. Vid de här laget får jag väl påpeka att jag duschar varje morgon och lägger på mig en ny t-shirt varje morgon och lägger den använda i tvättjorgen som tvättas inom de närmsta dagarna.

Problemet är att jag har ett antal t-shirtar som är mina favoriter, beroende på passform och färger. Detta gör att de tär ett antal t-shirtar som hamnar längst bak i t-shirt-hyllan och kan vara där ett halvår i värsta fall. Dom är rena men ihopvikta under andra t-shirtar men dom är det för länge helt enkelt. Jag borde ha en bättre omsättning på mina t-shirtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar