lördag, mars 21, 2009

En natt

Inatt jobbar jag nattskift och bara den här natten, egentligen har jag en månad ledigt, faderskapsledighet, vinterledigt och så tog jag ut alla extra lediga dagar. Men jag har varit skyldig en kollega ett skift sen påsken 2007 och jag har inget på schemat så här är jag.

Det positiva är jag inte är lika ringrostig som man brukar bli efter en månads ledighet när jag återvänder till jobbet "på riktigt" den 12 april. Samt jag gillar faktiskt att jobba nattskift, nattens värld är en annan värld och jag gillar den.

För övrigt så ska 5 dar av nästa vecka spenderas i Stockholm med familjen. Blir lite av en minisemester. Jag har också märkt att jag inte är här så ofta när jag är ledig så ifall ni inte läser nåt av mig före 12 april vet ni varför =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar