fredag, september 04, 2009

Inspiration

Har funderat på att skriva ett blogginlägg i några dar nu. Skrev ett på engelska där jag kritiserade modebloggar, har sett lite väl många "Dagens outfit" för att det skulle få passera obemärkt. Men de var inte de jag skulle skriva om utan om bristen på inspiration.

Jag har velat skriva ett inlägg i flera dar nu och jag vet inte om vad så fick bli bristen på inspiration som nu som då nämns bland mina tidigare inlägg. Men ibland får man känslan av att man skrivit om allt. Man har egentligen inte skrivit om allt men ändå tillräckligt för att det inte bara är att sätta sig ner och skriva. Jag har iakttagit några av dom mer lästa bloggarna på nätet och vissa gånger publicerar dom sina gamla inlägg och refererar även till var och när dom skrev det första gången.

Så alla med skrivripuli har inte alltid inspiration men dom publicerar ändå inlägg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar