onsdag, mars 26, 2014

Pippijumppa

Nina var ju och skaffade mig ett en veckas prov-gymkort där kring vändagen och man fick ta det i bruk när som helst. Det har inte riktigt blivit av pga diverse orsaker, läs dåliga ursäkter pga lathet. Hursomhelst så var planen idag att Nina skulle ta med flickorna till gymmet, dom skulle gå på pippjumppa och Nina på bodypump. Men sen ville pojken också på pippjumpi så där en 5 minuter före dom skulle åka.

Så det var bara för mig att åka med, packa väskan och klä på pojken jumppa-kläder(jumppa is a finlandism and I know it). Trots att det blev lite stressigt här hemma kom vi bra tid och jag fick min veckas gym-kort. Var helt kul med 45 minuter bodypump. Jag börjar ju jobba igen på måndag så får se hur mycket jag hinner träna före det. Så där rent tekniskt så gäller det fortfarande på tisdag men eftersom jag jobbar 12-timmars skift så står nog inte träning på programmet varken måndag eller tisdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar