lördag, april 12, 2014

En effektiv dag

Jag har hunnit med en hel del idag: För det första är studsmattan ute och uppe. Sen så står sparkstöttingarna inte längre ute på gården utan inne i garaget. Eftersom dom upptar samma plats i garaget som den hoppackade studsmattan så är det rätt naturligt till varför dom stått ute fram tills nu.

Sen så var jag med William till Biltema. Faktiskt det törsta Biltema-varuhuset jag varit inne på. Och då påstår dom att deras 4500 kvadrat är ett mellanstort Biltema. Fast då är ju Biltema i Tammerfors  rätt gammalt och Kokkola är inte heller i större laget. Nina hade beställt målarfärg och ett hundhalsband. Hålet i väggen börjar ju försvinna och ska byta tapeter på samma vägg samtidigt. Eftersom det är vita tapeter så bär man ju spackla och måla före så väggen ser rak och vit ut sen. Är ju en rätt kort vägg och har några rullar kvar så det blir samma tapeter.

Sen hann vi ännu med Lidl och köpa nya träningsskor till mig. Enligt vissa gurun så ju sämre löparskor desto bättre. Och min tidigare erfarenhet av skor från Lidl är att dom är hållbara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar