fredag, april 11, 2014

Små förändringar

Att dela instagram-inläggen till Twitter och sen dela twitter-inläggen till Facebook och Blogger verkade vara en bra lösning från början men det har mer börjat känns mer och mer som en dålig kompromiss. Främst för att det är en väldigt kort text man kan skriva på Twitter och skriver man lite längre texter till en instagram-bild blir den avkortad till 160 tecken när den publiceras på ens Twitter, Facebook och Blogger.

Sen vill jag också kunna använda dessa applikationer skilt för sig. Dom behöver inte alltid länka till varandra och dom har ju egentligen lite olika användningsområden. Så nu kommer mina twitter-inlägg på en lite avkortad ruta här till höger och ovanför den finns en länk till min instagram-sida.

Sen finns det ju inget som hindrar att jag gör på det gamla sättet ifall jag skriver lite kortare bildtexter på Instagram, handlar om ett par rutor som man kryssar i och ur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar