onsdag, april 15, 2015

Träningsbloggen x 3

Jag är visst lite lat med min nya blogg. Däremot har jag varit desto aktivare med träningen den SENASTE veckan. Före det låg jag på latsidan en vecka, kanske 1,5. Frågar man N skulle hon nog påstå att det var två veckor. Utan att gå in på desto mer detaljer så hade 2/3 av barnen nåt som gick på dagis och var magrelaterat och så även föräldrarna. Så jag kände mig svag och trött en vecka =).

Men I fredags var det comeback med ca 1 timme i salen då jag tog mig tid att testa nästan alla Hoist-maskiner. Sen på söndag venyttely och igår kväll 1 timme bodypump.

Även om jag nu anser ha min huvud-blogg på svenska hos Wordpress så är det ju alltid bra att ha en backup ifall nåt händer. Men hursomhelst är det fritt upp att kommentera även i den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar