fredag, maj 05, 2017

Ringrostig



I mitt bloggande så brukar jag köra copy-paste metoden mellan min Blogspot- och min Wordpress-blogg. För säkerhet skull ifall nån blir hackad eller man mot förmodan glömmer lösenordet till nån. Jag brukar skriva i Blogger först och sen kopiera till Wordpress och jag skriver såpass sällan så jag hade glömt varför. Men jag var redan på Wordpress-sidan när jag kom mig för att skriva mitt förra inlägg, så jag började där. Men ett ljus tändes när jag såg slutresultatet. Nämligen när man kopierar från Wordpress med de inställningar jag har där så blir slutresultatet en mörkblå text på en redan svart botten i Blogger och ja nånstans kan man ändra textfärgen men jag ber er fokusera på ordet: ringrostig.

Om du har läst mitt förra inlägg i Wordpress är detta inte ett problem eftersom originalet är skrivet där. Men ja säkert lite vänligare för ögonen och något mer svårläst, men nu tillbaka till modellen som jag alltid använt: Blogspot först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar