lördag, januari 24, 2009

Tre av fyra

En sak som jag lärde mig i skolan var att siffror i svenska skrevs med bokstäver när det gäller ett-tolv men efter 13 är det siffror som gäller. Men hursomhelst är det här mitt tredje kvällsskift av fyra. Dom hade lovat stort snöfall till den här natten(som kommer efter ikväll) och imorgon men enligt dom senaste väderprognoserna blir det inget av det dvs undertecknad slipper troligen snöskottning imorgon bitti. Det blåser dock lite så dom 3 cm snö som kom sist är under omplacering.

Till sist en personlig iakttagelse. Jag är inge vidare bra på att ta kritik. Visst om jag redan har insett det själv eller anser det vara vettig kritik så är det helt okej. Är det vad jag anser vara oskälig och/eller överdriven kritik eller jag inte håller med om kritiken så har jag lite svårt för att visa upp mitt sedvanliga diplomatiska yttre i bemötandet av kritiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar