fredag, januari 11, 2013

Is på G...

Jag skrev ju för en så där 3 månade sen att jag börjat blogga igen, sen blev det ett inlägg till och inte så mycket mer än det. Kanske borde jag fundera mindre över mitt bloggande och skriva mer istället. Det är faktiskt inte så komplicerat, man bara skriver och så fundera man inte så mycket.

I alla fall så så har vi tagit med barnen och skrinnat 2 gånger i vinter. Första gången var det ordentligt med töväder. Andra gången så förutom lite småjobbigt att få iväg dom med skridskor och allt och byta där så ville en bara sitta ner på nån annans sparkare, en annan hann somna i bilen på väg till rinken och var rätt sur när han vaknade och insåg att dom övriga skrinnat. Resultat: 1 barn av 3 nöjda. Så håller jag på och färdigställer en rink på gården av typ storleken 5 x 7 m. Lite ojämnheter som sticker upp ännu så jag får helt enkelt hacka bort dom med en skyffel eller skovel ikväll och vattna en sista gång så är den färdig till lördag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar