fredag, januari 18, 2013

Träningsbloggen, fredag 18 januari

Nu har jag skrivit ett blogginlägg med en rubrik jag aldrig trodde att jag skulle skriva. För att göra en lång historia kort så tänkte vi(jag och min fru) faktiskt gå ner i vikt och förbättra vår kondition. Den här bloggen handlar dock om min personliga träning främst. Det blir ju inte precis lättare med åren så bättre sent än aldrig. För att hålla lite koll på vad jag gör så tänkte jag blogga om vad jag tränar och motionerar, eventuellt kan det bli lite om mat också men mycket möjligt att det inte blir det.

Så dagens träningsrunda bestod av 5 km med tvillingvagnen(skulle tippa på att hela ekipaget väger ca 50 kg) skjutandes framför mig på tiden 1 timme 15, minuter. Mao en kvart /kilometer, inte illa första gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar