fredag, februari 08, 2013

Det här med att namnge varje blogg som handlar om träning med "Träningsbloggen. del xx" och dessutom tillföra tre etiketter(jag hoppas det heter så, använder engelskt gränssnitt och där heter det labels): träningsbloggen, träning, motion; började bli lite jobbigt. Det funkade helt enkelt inte. Så numera blir det vanliga rubriker och endast en etikett: träningsbloggen om det handlar om träning. Funderade även på att införa en etikett: kostbloggen; om det handlar om mat.

Ja sen träningen, har legat lite på latsidan och hållit mig till snöskottning och det har inte kommit så mycket snö på sistone.

Funderade sen på skoj att damma av min blogg på finska. Ja menar jag har egentligen slutat skriva vettiga och intressanta bloggar som nån överhuvudtaget följer så lika bra kan jag träna lite språk på samma gång och hålla mig till den fysiska träningen här. Borde väl damma av den engelska också, men två bloggar, låter jobbigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar