måndag, februari 11, 2013

Snöskottning

Har ju snöat och drevat en hel del under helgens lopp så trots att en del skottats medan jag var på jobb igår så räckte det ändå till 2 timmar snöskottning igår kväll och jag får nog ta fram snöslungan ännu ikväll eller imorgon beroende på om jag har tid ikväll. Finns såpass mycket snö på den hemmagjorda skridskobanan och snövallen bredvid den börjar vara över ögonhöjd så vanlig snöskotta räcker inte till längre.

Pga fiskresterna inte riktigt räckte till för lördagens middag så blev en av pizzorna jag skulle ha tagit med till arbetet. Så nu har jag två soppor och två reissumies smörgåsar att leva på hela dagen. Lär visa sig på vågen imorgon bitti om jag kan låta bli att täta en massa smörgåsar när jag kommer hem. Sen tänkte jag införa etiketten "kostbloggen" när mina inlägg innehåller funderingar kring hälsosamt ätande.

Jo sen har vi ju 12-timmars skift nuförtiden så gäller att bunkra upp med mat när man har dagskifte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar