söndag, maj 11, 2014

Sista träningsbloggen

Eftersom jag sist och slutligen inte har så mycket tid att blogga så tänkte jag flytta min träningsblogg till min finska blogg, dvs Suomenruotsalaisia ajatuksia. Jag behöver också förbättra min finska så jag slår två flugor i en smäll. Så det här är min sista träningsblogg på svenska.

Hursomhelst är jag med i en grupp på Google+ som heter Fitness & Weight Loss och detta ledde mig till det här träningsprogrammet. För övrigt finns massvis med träningsprogram på den sidan som inte kräver gym eller vikter. Testade det i fredags och det står att man ska köra 3 sets för normal träning men jag kände mig nöjd med 2. Såpass nöjd att jag hade såpass mycket muskelvärk i främst låren igår att jag beslöt att inte köra det igen igår utan det blir idag. Kanske lite lathet också. Mycket effektivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar