onsdag, augusti 03, 2011

Jag bloggar inte varje dag...

...bara så ni vet! Min blogg verkar ha fått nytt liv efter semestern och en av de många delorsaker varför är att jag försöker att inte ställa krav på min blogg(ar) eller mitt bloggande. Det är inte det lättaste eftersom jag är som jag är ;-P, något pedantiskt lagd eller kontrollfreak skulle en del påstå, åtminstone före jag blev farsa, sen blev jag botad =).

Hursomhelst så verkar jag för tillfället spotta ut ett inlägg per dag, sådär helst spontant. Jag tänker inte lova ett nytt inlägg imorgon, eller ens nästa år. Jag skriver när jag känner för det och skriver vad jag känner för och försöker bortse från det faktum att jag utsätter min blogg och mitt bloggande för lite väl intensivt navelskåderi. Jag bloggar, alltså finns jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar