måndag, augusti 01, 2011

På Facebook nära dig...

Har streamat eller vad nu heter(tänk att jag en gång kallade mig själv internet- och datanörd) den här bloggen till Facebook en längre tid men nu har tydligen inläggen här börjat dyka upp på min Fb-logg. Vilket betyder att alla mina Fb-vänner, alltså ALLA får en länk till det här inlägget. Jag vill få mer läsare MEN men självcensuren på den här bloggen som är rätt omfattande redan borde kanske utsträckas lite till. Vilket i slutändan hämnar mig som bloggare men alla behöver inte veta allt helt enkelt och nej jag pekar inte ut nån eller några men att lägga ut sitt liv på nätet i bloggform känns ibland lite väl öppet speciellt om man tror att alla man känner på Facebook läser ens blogg, vilket det sannolikt inte är eftersom min blogg kan vara något tråkig ibland om ens nån. Nej jag är inte paranoid, bara ibland =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar