onsdag, mars 11, 2015

Låt blogg-ripulin flöda

Det här må vara en konstigt sätt uttrycka sina vårkänslor på me jag bloggar. Solen lyser ute, det mesta av snön är borta och jag sitter inne och låter blogg-ripulin flöda. Ifall du som läser detta är från Sverige så skulle det heta blogg-diarré som för övrigt inte är ett svensk ord utan fransk. Så det finns egentligen inget svensk or för tja i det här fallet ett akut skrivbehov som resulterar i ett flertal blogg-inlägg med nonsens-liknande innehåll.

Jag var en rätt hyfsad bloggare där kring år 2007, sen blev det det lite tidsbrist tack vare att familjen blev större. Jag tappade tråden med bloggen och började fundera för mycket vad min grannes kusins frissas sambo skulle tycka om jag inte var politisk korrekt i just det blogginlägget som jag skrev påsken 2012. Den stora bloggtorkan hade orsakats av en rätt onödig självcensur. Får hoppas att jag den här gången blivit tillräckligt gammal för att sluta bry mig vad folk tycker om min blogg. För det är vad min blogg behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar