måndag, mars 23, 2015

Träning på egen hand

Igår blev det träning igen efter en liten jobbpaus. Med 12-timmars skift så hinner man inte med så mycke träning när man jobbar. Men hursomhelst hade jag med M den yngre till barnrummet- Testade samma som ett tidigare träningspass med att börja med 15+4 i joggmaskinerna. Jag försökte jogga lite snabbare än förra gången men slutresultatet blev att jag inte orkade hålla upp den farten till slutet. Sen en trappa upp till Hoist-maskinerna. Jag borde faktiskt reservera lite mer tid för dom, minst en timme. För programmet jag kör per maskin tar närmare 5 minuter och dom är närmare 15 st tror jag så jag har inte riktigt hunnit med alla på ett pass. Lägg den tiden till "jogging-passet" och vi är upp i 1,5 timme. Sen idag så hade dagis och förskole-barnen "OS" i Bottniahallen. Tvillingarna hade egentligen inte dagisdag men ifall man hade möjlighet fick man ta med barnen dit på egen hand. Vilket vi gjorde och kul hade dom och alla fick medalj =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar