onsdag, juli 08, 2009

Vill man ha med alla?

Det finns en hel del människor som kommit och gått i ens liv och frågan jag ställer nu är: Vill du ha med alla du någonsin känt och eller haft någonting att göra med på din vänlista på Facebook?

I mitt falla så är svart njaäe... Ja menar om vemsomhelst av dom gör en vänförfågan svara jag ja, om dom nu inte var ett totalt psyko, vilket jag nu inte kommer på att nån var/är. Vänförfrågan brukar jag skicka ut ibland till gamla klasskompisar, milipolare osv Om jag råkar stöta på dom vill säga, jag tänker inte sätta mig ner med en lista över vem som gick i SYH 1996 på ellinjen och leta upp dom på Facebook.

Sen har vi ännu ifall okända människor skicka ren vänförfrågan, tja beror på lite, om deras sida inte verkar vara en spam/reklam/företags/MLM-sida så varför inte. Dom flesta brukar ha eller haft nåt att göra med stället man bor på eller så har man liknande intressen. Dom flesta brukar skriva ett par rader och så undrar man om ett halvår ven den där typen X är i ens vänlista...

2 kommentarer:

  1. Haha! Jag bojkottade länge Fajsburken, fast nu är jag beroende! ...och det säger nog mera om MIG än...usch! Stryk det! Jag är inte ALLS beroende..nehe! Men -jag lovar, alla dom jag har på min vännelista, är folk jag skulle sätta mig ner och ta en öl med!...eller en kaffe! Beroende på ålder på kompisen...och veckodagen!
    :)

    SvaraRadera
  2. Tja i början var fb mins sagt kaotiskt och de fanns bara universitetsmänniskor där. Men dom fick det fixat och jag har träffat gamla bekanta på fb som inte hade eller tänkte skaffa en email för en sådär 3 år sen. Men nu är dom alla där. Får väl erkänna att jag faktiskt har några på min vänlista som jag inte har nån aning om vem dom är eller varför jag addat/blivit addad denna person. Men ibland kan de vara riktigt kul att fråga "Vem är du?", brukar oftast bli en rätt trevlig diskussion =).

    SvaraRadera